FAQ

Saznajte odgovore na najčešće postavljana pitanja

Kako vam možemo pomoći?

Pretražite naš odjeljak za podršku

Otvaranje računa

  • Kako kod Xtrade.com otvoriti račun?

    Idite na Registracija, ispunite obrazac i bit ćete ulogovani sa vašim računom za trgovanje. U iskočnoj poruci ćete dobiti nasumično generiranu lozinku, koju trebate promijeniti u svoju. Primit ćete i e-poštudobrodošlice s korisničkim imenom i lozinkom

  • Koliko trebam platiti kako bi otvorio Xtrade račun?

    Besplatno je. Xtrade ne naplaćuje nikakve naknade za registraciju.

  • Mogu li otvoriti više računa za trgovanje?

    Ne. Možete otvoriti samo jedan račun.

  • Kako ovdje mogu zaraditi novac?

    Trebate mudro investirati. Trgovanje FX-om i CFD-ovima uključuje određeni rizik od gubitka, osobito zbog trgovanja na principu financijske poluge. Kliknite ovdje kako biste vidjeli najnovije promocije. Informacije sadržane na ovom web mjestu i u dokumentima odricanja od odgovornosti imaju samo informativnu namjenu i ne razmatraju osobne prilike, financijske situacije i potrebe. Trebali biste pažljivo razmotriti naš Klijentski ugovor i potražiti neovisni savjet prije nego odlučite je li trgovina takvim proizvodima pogodna za vas.

  • Kako mogu početi trgovati?

    Ako ste već otvorili račun za trgovanje te poslali identifikacijske dokumente za potvrdu računa i dali depozit, možete početi trgovati.

  • Mogu li početi trgovati iako nemam iskustva?

    Da. Naš Obrazovni centar and Xtrade Akademija nude videa obuke, e-knjige i druge izvore informacija pogodne i za početnike i za profesionalne trgovce.

  • Ne želim ispuniti registracijski obrazac i otkriti svoje osobne podatke. Je li to moguće?

    Kao tvrtka koja poštuje zakon - podložni smo brojnim zakonima, propisima s kojima se moramo uskladiti i procedurama za prihvaćanje klijenata - te zbog toga moramo imati podatke o klijentima (KYC). Trudimo se svim snagama zaštiti privatnost, sigurnost i integritet vaših osobnih podataka.

  • Koji znakovi su prihvatljivi za registracijski obrazac?

    Koristite samo slova i brojeve. Izbjegavajte simbole.

  • Hoćete li zatvoriti moj račun ako je stanje na računu nula?

    Računi na kojima je stanje nula, neće biti zatvoreni osim ako to klijent zatraži.

  • Nudite li zaštitu od minusa na računu?

    Da. Interesi naših klijenata naš su primaran cilj, te stoga vaša bilanca neće biti negativna sa Xtradeom. Zaštita od minusa na računu spriječit će trgovca od zaduživanja. Nažalost, svaki Forexov maloprodajni broker ne nudi zaštitu od negativne bilance. Za neiskusnog trgovca, nedostatak maržnog poziva može značiti razliku između gubitka ulaganja i zaduživanja. Ovo je suptilna, ali ključna razlika. Kod trgovanja Forexom, vi možete tolerirati gubitak novca kojeg možete priuštiti da izgubite (na kraju krajeva, ne postoji savršen trgovac koji stalno dobiva). Međutim, zaduživanje nikada nije prihvatljivo, bez obzira na vaše iskustvo.

  • Zaboravio/la sam lozinku. Šta trebam raditi?

    Kliknite na "Zaboravio/la lozinku" koja se nalazi ispod okvira za ulogovanje i poslat ćemo lozinku na vašu e-poštu.

  • Kako mogu promijeniti lozinku?

    Kako bi promijenili lozinku, ulogujete se na svoj Xtrade račun, kliknite na Opcije računa > Promijeni lozinku

  • Može li voditelj računa trgovati umjesto mene?

    Ne nudimo usluge voditelja računa. Vi ste je0dini vlasnik računa i samo vi donosite odluke.

  • Kako ovdje preuzeti platformu?

    Naša web platforma prilagođena je korisnicima i nije je potrebno preuzimati.

  • Imate li MT4?

    Na žalost, trenutačno ne nudimo platformu MT4.

  • Kako mogu otvoriti probni račun?

    Probni račun se aktivira čim otvorite račun za trgovanje. *Podliježe uvjetima minimalnog depozita

  • U okviru zaslona za trgovanje, kako se prebacijem sa stvarnog na probni račun?

    U okviru odjeljka Moj nalog, prebacujete se sa stvarnog na probni račun koristeći gumb "Prebaci".

  • Koja je razlika između kreditnog/bonusa na čekanju i gotovinskog bonusa?

    Mada su sve osobine i funkcije stvarne platforme dostupne i na probnoj platformi, korisnici trebaju imati na umu kako simulacija ne može u potpunosti replicirati uvjete stvarnog tržišta. Jedna važna razlika je to što obim koji se sprovede kroz simulaciju ne utječe na tržište, dok u stvarnom trgovanju utječe, posebno ako su dijelovi veliki.

  • Kako mogu otvoriti probni račun?

    Sredstva će automatski biti uložena na vaš probni račun 7 dana od dana registriranja.

  • Koliko dugo mogu koristiti probni račun?

    Xtrade-ovi probni računi ne prestaju važiti.

Bonusi

  • Koje vrste bonusa Xtrade nudi?

    Xtrade nudi dvije vrste bonusa: kreditni i gotovinski.

  • Koja je razlika između kreditnog/bonusa na čekanju i gotovinskog bonusa?

    Gotovinski bonus se istovremeno dodjeljuje te tada morate ostvariti potrebnu količinu Xpoena; i obratno sa kreditnim/bonusom na čekanju.

  • Gdje mogu više pročitati o vašim promocijama bonusa?

    Kliknite ovdje kako biste vidjeli najnovije promocije.

  • Nisam primio/la bunus za provjeru broja telefona, što trebam uradi?

    Kontaktirajte Podršku za korisnike putem razgovora uživo, e-pošte ili nazovite kako bi vam to dodijelili.

  • Šta su Xbodovi?

    Vaš prosječni obim trgovanja izražen u bodovima.
    Na primjer: Ako otvorite poziciju u EUR/USD koja vrijedi $100.000, primit ćete pri odabiru 100 Xbodova, jer svaki iznos trgovanja od $1.000 vrijedi 1 Xbod.

  • Ispunio/la sam potrebnu količinu trgovanja za Xbodove. Zašto moj bonus nije dodijeljen?

    Umjesto toga ste primili bonus u gotovini i dodjeljen vam prije prije nego ste sakupili potrebnu količini Xbodova.

  • Niste dobili bonus pri provjeri računa iako je vaš račun u potpunosti verificiran.

    Provjerili ste račun prije nego što ste stavili svoj prvi ulog. Istog trenutka kada na račun stavite sredstva, primit ćete bonus koji se dodjeljuje pri provjeri računa.

Provjera računa

  • Zašto tražite moje dokumente?

    Kao kompanija koja se vodi zakonima, radimo sukladno zakonima protiv pranja novca i krađe identiteta kao i prema brojnim procedurama poštivanja pravila koje su nametnula regulatorna tijela: CySEC, ASIC i IFSC.

  • Kako da provjerim svoj račun?

    Možete učitati dokumente preko vašeg računa:
    Opcije računa > Provjera računa ili ih pošaljite putem e-pošte na documents@xtrade.com

  • Koje dodatne dokumente moram priložiti?

    Sukladno našim postupcima KYC (Know Your Client - Upoznajte svog klijenta) od vas se traži dostavljanje kopije u boji važećeg identifikacijskog dokumenta te nedavni dokaz o adresi (struja, plin, voda, telefon, nafta, ugovor za internet i/ili kablovsku televiziju, izvadak bankovnog računa), na kojem se nalaze vaše ime, adresa i nedavni (unutar zadnja 3 mjeseca) datum.

  • Mogu li otvoriti račun podnošenjem nekog drugog identifikacijskog dokumenta koji nije putovnica?

    Da. Valjana osobna iskaznica ili vozačka dozvola je također prihvatljiva.

  • Hoću li dobiti e-poštu ili obavještenje koje potvrđuje status mog računa?

    Primit ćete automatsku e-poštu koja potvrđuje vaš račun čim postane u potpunosti verificiran.

  • Kako mogu ažurirati svoje osobne informacije?

    Želite li ažurirati svoju e-mail adresu, broj telefona ili adresu stanovanja, pošaljite zahtjev na documents@xtrade.com zajedno sa dokumentom koji potkrepljuje zahtjev.

Depoziti

  • Koji je minimalni iznos za depozit?

    200 USD, ali Xtrade ponekad ima promotivne ponude gdje nudi niži minimum za depozit.

  • Nudite li bonuse za depozite?

    Da, nudimo i do 100% bonusa na vaš depozit (*Primjenjuju se uvjeti bonusa). Za više informacija, molimo kontaktirajte naše profesionalno osoblje putem e-pošte ili razgovora uživo.

  • Je li moguće izgubiti više nego što se položi?

    Ne, nije moguće izgubiti više od vašeg početnog depozita.

  • Koje vrste bonusa Xtrade nudi?

    Kreditne/debitne kartice, bankovni transfer, American Express, PayPal i mnoge druge opcije. Za više detaljnije informacije, kliknite ovdje.

  • Ima li naknade za depozit?

    Xtrade ne naplaćuje nikakve naknade za depozite.

  • Moj depozit preko kreditne/debitne kartice je odbijen.

    Toplo vam preopuručamo da provjerite sa svojom bankom postoji li blokada za međunarodne ili online transakcije. Ili je iznos depozita veći nego što je dozvoljen vaš dnevni limit za kreditnu/debitnu karticu.

  • Mogu li položiti depozit sa računa rođaka ili prijatelja?

    Ne. Ne primamo bilo kakve uplate sa računa trećih lica. Svi depoziti moraju doći sa vašeg računa.

Informacije o trgovanju

  • Koje je radno vrijeme platforme?

    Tržište radi od nedjelje 21:00 GMT do petka 21:00 GMT tijekom ljetnog računanja vremena. Tijekom zimskog računanja vremena tržište radi od nedjelje 22:00 GMT do petka 22:00 GMT. Međutim, neki su instrumenti dostupni samo tijekom određenih sati. Za radno vrijeme svakog instrumenta, kliknite ovdje.

  • Zašto je platforma zatvorena tijekom vikenda?

    Xtrade platforma zatvorena je tijekom vikenda jer su tržišta zatvorena.

  • Kako mogu početi trgovati?

    Prođite naš Obrazovni centar i obratite pozornost na to kako vam preporučujemo da ne počinjete trgovati dok u potpunosti ne savladate našu platformu. Onda se jednostavno ulogujete na svoj račun i počnite trgovanje.

  • Ima li rizika kod trgovanja?

    Trgovanje FX-om i CFD-ovima uključuje određeni rizik od gubitka, osobito zbog trgovanja na principu financijske poluge. Kliknite ovdje kako biste vidjeli najnovije promocije. Informacije sadržane na ovom web mjestu i u dokumentima odricanja od odgovornosti imaju samo informativnu namjenu i ne razmatraju osobne prilike, financijske situacije i potrebe. Trebali biste pažljivo razmotriti naš Klijentski ugovor i potražiti neovisni savjet prije nego odlučite je li trgovina takvim proizvodima pogodna za vas.

  • Što mi je potrebno kako bih mogao/la trgovati?

    Potrebano vam je računalo ili mobilni uređaj (koji podržava sustave iOS, Android ili Windows) s brzom internet vezom i račun za trgovanje s položenim novcem. Toplo preporučujemo da prođete obuku u našem centru prije nego počnete trgovati.

  • Što je financijska poluga i što ona nudi?

    Financijska poluga nudi početak velike trgovine sa depozitom s niskim depozitom marže. Iznos dostupne financijske poluge varira, s uvećanjem i do 400:1
    Primjerice 100:1, znači kako trgovina valutama vrijedna 100.000 $ može donijeti depozit marže u iznosu od 1.000 $. Financijska poluga omogućava korištenje kredita kako bi trgovali većim iznosima nego je to vaš depozit.
    Zapamtite, što je veća financijska poluga to je veći rizik od gubitka vašeg uloženog kapitala. Financijska poluga može raditi u vašu korist ali i protiv vas.

  • Postoje li nedostaci kod trgovine putem financijske poluge?

    Iako poluga omogućava da kontrolirate velike iznose malim depozitom marže, možete biti izloženi velikom negativnom kretanju cijena.

  • Mogu li promijeniti financijsku polugu?

    Zadani odnos financijske poluge se ne može mijenjati.

  • Što je pip?

    Pip je najmanja jedinica promjene u odnosu cijena kod financijskih instrumenata (stopa para valuta).

  • Što je razlika (spread)?

    Razlika (Spread) se odnosi na razliku u iznosu između tražene i ponuđene cijene.

  • Što znače "kratka" i "duga" pozicija?

    Duga pozicija- kada klijent kupuje sredstva a kratka kada klijent prodaje sredstva.

  • Kako da izračunam vrijednost jednog pipa?

    Iznos osnovne valute * pipova = Vrijednost u ponuđenoj valuti
    Vrijednost 1 pipa u EUR/USD= 1 grupa (100 000 €)*0,0001= 10 USD
    Vrijednost 1 pipa u USD/CHF= 1 grupa (100 000 $)*0,0001= 10 CHF
    Vrijednost 1 pipa u EUR/JPY= 1 grupa (100 000 €)*0,01= 1000 JPY

  • Što je klizanje?

    Do klizanja može doći tijekom perioda velikih oscilacija na tržištu, obično uzrokovanih važnim vijestima iz oblasti ekonomije. Rezultat toga je da će vaša pozicija biti provedena po drugačijoj stopi od one koju ste odredili; zatvorena po sljedećoj dostupnoj cijeni.

  • Kako se nositi s rizikom od oscilacija na tržištu?

    Najbolji način za upravljanje rizikom tijekom oscilacija na tržištu je dovoljno marže za vaš račun. Preporučuje nekoliko mjera sigurnosti:
    ✔ Motrite status vaših otvorenih pozicija.
    ✔ Odredite značajku za zaustavljanje gubitka kako biste ograničili rizik.
    ✔ Neka vaš račun ima sredstava više preko zahtijevane marže.

  • Što je granični nalog?

    Granični nalog su nalozi za preuzimanje dobiti gdje kupujete ili prodajete utvrđeni iznos financijskog instrumenta po određenoj ili boljoj cijeni.

  • Kako mogu vidjeti svoju povijest trgovanja?

    Ulogujete se na svoj račun za trgovanje i kliknite Mogućnosti računa > Upravljanje sredstvima > Monetarna povijest ili Izvješće aktivnosti

  • Što su "zaustavljanje gubitka" ili "preuzimanje dobiti"?

    "Stop loss" (Zaustavljanje gubitak) i "Take profit" (Preuzimanje dobiti) su vrste narudžbi koje se obavljaju na tržištu kako bi se zatvorila otvorena pozicija. "Zaustavljanje gubitka" postoji kako bi se spriječilo daljnje nepovoljno kretanje cijene a "Preuzimanje dobiti" postoji kako bi se profitiralo od povoljnog kretanja cijene.

  • Kako postaviti "zaustavljanje gubitka" ili "preuzimanje dobiti"?
    Dođite na iskočni okvir Uređivanje pozicije:
    • Kreirajte poziciju Preuzimanje dobiti odabirom Zatvori kod dobiti i odredite stopu ili iznos pri kojoj se pokreće ova opcija
    • Kreirajte poziciju zaustavljanej gubitka odabirom Zatvori kod gubitka i odredite stopu ili iznos pri kojoj se pokreće ova opcija
  • Hoću li biti obaviješten/na ako budem predmet poziva marže?

    Xtrade će informirati premium klijente u slučaju poziva marže. Vaša se marža prati u stvarnom vremenu, pružajući vam informacije o vašem stanju. Pozivi marže mogu izazvati zatvaranje vaših otvorenih pozicija u slučaju kada vaš dostupni depozit marže padne ispod uvjeta marže za određeni instrument.

  • Što znači datum isteka u tabu detalji?

    Neki instrumentima se trguje na osnovu temeljnih terminskih ugovora. Takvi instrumente imaju određeni datum isteka trajanja kada se svi otvorene ponude/ limiti zatvaraju.

  • Gdje mogu pronaći datum isteka trajanja za određeni instrument?

    Za one instrumente koji imaju datum isteka trajanja, jednostavno kliknete na tab Detalji koji je povezan za instrument.

  • Što je trend?

    Trend je opća uputa za tržište ili za cijenu roba i trendovi mogu varirati u duljini od kratkog , preko srednjeg do dugog.

  • Što je značenje stupnjeva podrške i otpora?

    U tehničkoj analizi, podrška i otpor su koncepti koji objašnjavaju kako će kretanje kretanje sigurnosne cijene biti zaustavljeno i kako će krenuti unazad pri prethodno utvrđenim razinama cijena.

  • Što je dostupna bilanca i kako se razlikuje od temeljnog kapitala?

    Dostupna bilanca: Iznos dostupan za korišćenje kao inicijalna margina.
    (Temeljni kapital) - (Korišćena marža)
    Temeljni kapital: Deposits - Withdrawals+ Bonus + Closed P&L + Open P&L (Depozit - Povlačenja novca + Bonus + Zatvoreni P&L + Otvoreni P&L)

  • Što je M. marža? Kako se koristi?

    Kako bi vaša nova pozicija ostala otvorena, temeljni kapital na računu mora premašiti ukupnu razinu marže za održavanje. Razine marže za održavanje specifične su za svaki financijski instrument. XTrade uvijek prikazuje razinu marže za održavanje za svaki pojedinačni instrument.

  • Što je P&L (P&G)?

    Ukupna dobit i gubitak naveden u osnovnoj valuti računa.

  • Gdje mogu pronaći otkazane ponude/ograničenja?

    Kliknite Mogućnosti računa > Upravljanje sredstvima > Monetarno izvješće

  • Što je indikator Visko/nisko?

    Indicira najvisočiju ponudu i najnižu traženu cijenu dostignutu tijekom tog dana trgovanja.

  • Što me sprječava da otvorim trgovanje?

    Trgovanja se mogu započeti samo ako ima dovoljno kapitala i samo tijekom satnice u kojoj se trguje određenim financijskim instrumentom u javnoj razmjeni.

  • Gdje mogu pronaći satnicu kada se trguje određenim instrumentom?

    Kliknite na "Detalji" kod instrumenta.

  • Kako sniziti minimalni lot trgovanja?

    Kontaktirajte Službu za podršku klijentima kako biste imali direktnu podršku.

  • Kako neki instrument mogu dodati spisku omiljenih?

    Kliknite ikonicu Zvijezda na instrumentu.

Naknade i provizije

  • Što je razlika (spread)?

    Razlika (Spread) se odnosi na razliku u iznosu između tražene i ponuđene cijene financijskog instrumenta.
    Kako biste vidjeli vrijednost razlike za svaki proizvod, pogledajte popis CFD-ova.

  • Što je premium naknada?

    Držanje pozicije otvorenom nakon određenih sati (približno 22.00 GMT (21.00 DST)), kao što je prikazano na zaslonu "Detalji" XTradove trgovinske platforme, čini vas podložnim XTradovom financiranju premije koje se oduzima s vašeg računa. Ta premija pokriva dobiti/troškove povezane s financiranjem.
    Podmirenje za trgovanje nastupa dva radna dana (T+2) nakon dana trgovanja (otvaranja/zatvaranja pozicije). Dan podmirenja naziva se i danom vrijednosti.
    Kako biste vidjeli naknade za premijsku prodaju i premijsku kupovinu za svaki proizvod, pogledajte popis CFD-ova.

  • Što je Neaktivnost naknada?

    Naknada za neaktivnost računa do $10 USD mjesečno procjenjuje se za račune XTrade koji nisu aktivni. Račun se smatra neaktivnim ako ne postoji aktivnost trgovanja duže od 3 mjeseca.

  • Naplaćuje li Xtrade naknadu za depozit/povlačenje novca?

    Xtrade ne naplaćuje nikakve naknade za depozite. Međutim, banke i/ili banke posrednici, mogu naplatiti naknadu za obradu. Ne prihvaćamo odgovornost za takve provizije.

Povlačenje novca

  • Kako mogu tražiti povlačenje novca?
    Napravite sljedeće korake:
    • Ulogujte se na svoj Xtrade račun
    • Kliknite"Povlačenje" na glavnoj stranici Web Trader
    • Unesite iznos i kliknite na gumb "Povlačenje".
    • Kako biste dovršili vaš zahtjev, ispišite zahtjev na pisaču, potpišite ga ručno i pošaljite na withdrawals@xtrade.com ili faksom na: +357 25030429
    • Kada se vaš zahtjev dovrši, informacije nam se prosljeđuju na obradu. Dobit ćete e-mail koji će potvrditi vaš zahtijev za podizanje sredstava.
  • Kako da provjerim status mog zahtjeva za podizanje sredstava?

    Kliknite Mogućnosti računa > Upravljanje sredstvima > Zahtjevi za podizanje sredstava i onda ćete vidjeti novi iskočni prozor sa svim detaljima povlačenja.

  • Mogu li otkazati moj zahtjev za povlačenje?

    Svoj zahtjev možete otkazati u bilo koje vrijeme dok god ima status "Na čekanju"

  • Zašto je moj zahtjev za povlačenje odbijen?
    Zahtjevi za povlačenje mogu biti odbijen iz jednog ili više navedenih razloga:
    • Vaš račun nije u potpunosti potvrđen. (Imajte na umu da vaš račun mora biti u potpunosti verificiran prije samog procesa podizanja sredstava. Spisak potrebnih dokumenta možete pronaćiovdje. U posebnim situacijama, tvrtka zadržava pravo da zahtijeva dodatne dokumente.)
    • Nismo primili potpisan obrazac za podizanje sredstava.
    • Zahtjev za povlačenje nije svojeručno potpisan, primili smo samo dijelove ili na njemu stoji datum povlačenja koje je već odbijeno.
    • Nismo u mogućnosti prebaciti sredstva na bankovni račun/e-novčanik jer podaci koje ste nam dali nisu ispravni.
    • Zahtjevani obim nije završen.
  • Zbog čega mi sustav ne omogućava da tražim povlačenje?

    No ako imate otvorene pozicije, nećete moći podići cjelokupni raspoloživi iznos sredstava. Minimalni iznos potreban za održavanje marže za održavanje.
    (Raspoloživi iznos – marža za održavanje) i marža > = 1% = Najveći dozvoljeni iznos za povlačenje

  • Koliko dugo traje obrada povlačenja?

    Obrada zahtjeva za povlačenje traje do pet radnih dana. Kašnjenja izvan naše kontrole mogu se pojaviti zbog metoda povlačenja treće strane (npr. kartična tvrtka, banka za slanje sredstava, banka posrednik s kašnjenjem u transferu, u ekstremnim slučajevima, može potrajati do 3 tjedna).

  • Koje opcije povlačenja imate?

    Vaše se povlačenje obrađuje na isti način na koji je i izvršen depozit. Ako izvršite depozit putem kreditne kartice, povlačenja svih iznosa izvršit će se na tu kreditnu karticu. Isto tako ako se izvrši depozit putem bankovni prijenosa sredstava, podignuta sredstva će biti vraćena na vaš bankovni račun. Drugi depoziti koje izvršite putem usluge e-wallet će se vratiti kao bankovni prijenos sredstava ili preko usluge Skrill/Netteler e-wallet.

  • Ako iznos koji želim podići prelazi iznos koji sam položio/la, kako mogu podići novac

    Jednostavno slijedite proceduru povlačenja i sredstva će biti vraćena na osnovu metode kojoj je depozit i urađen.

  • Kako mogu pronaći obrazac za povlačenje?

    Ulogujete se na račun, kliknite Mogućnosti računa > Upravljanje sredstvima > Zahtjevi za podizanje sredstava te kliknite na Detalji koji se nalaze kod zahtjeva za povlačenje na čekanju.

  • Zašto je moj obrazac za povlačenje nije prihvaćen?

    Obrazac potpišite kemijskom olovkom jer se virtualni potpisi ne prihvaćaju.
    Pošaljite nam kompletan obrazac a ne samo dijelove istog. Potrebno je da dobijemo originalni obrazac na kojem se vidi logo naše tvrtke.
    Datum na vašem zahtjevu za povlačenje mora biti isti kao onaj kada pravite zahtjev.

  • Koliko dugo treba da dobijem sredstva?

    Obično je potrebno do 10 radnih dana ako se refundiranje radi preko banke ili preko kreditne/debitne kartice. Uplate na e-novčanik su na vašem računu pojave istog momenta kada se povlačenje odobri.

Deaktiviranje računa

Kako mogu deaktivirati svoj račun?

Molimo kontaktirajte našu Podršku za korisnike kako bi vam pomogla.

PayPal

  • Kako otvoriti PayPal račun?
    1. Otvorite web stranicu PayPala i kliknite na 'Prijavi se' na vrhu stranice.
    2. Odaberite vrstu računa koji želite otvoriti, "Lični" ili "Poslovni" te kliknite na 'Nastavi/Dalje'.
    3. Unesite svoju adresu e-pošte, kreirajte lozinku i kliknite na 'Nastavi/Dalje'.
    4. Ispunite svoje lične podatke i kliknite na 'Slažem se i stvori račun'.
    Dodajte karticu/kreditnu karticu/povežite svoj bankovni račun.
    Slijedite upute ispod u skladu s odabranom metodom.
  • Verificirajte svoj račun uz pomoć svog bankovnog računa

    Samo dodajte i potvrdite bankovni račun. PayPal će poslati dva mala depozita na vaš račun. Unesite ova dva depozita na web stranicu PayPala. Za potvrdu svojih podataka javite se na kratki telefonski poziv za potvrdu od PayPalove usluge treće strane za potvrdu autentičnosti i spremni ste.

  • Koliko dugo traje obrada plaćanja s vašim bankovnim računom?

    Kada je bankovni račun povezan s vašim PayPal računom a nemate raspoloživih sredstava na njemu, PayPal prvo povlači novac s vaše banke što znači da to postaje bankovni transfer a obrada plaćanja može trajati do 3 dana.

  • Verificirajte svoj račun uz pomoć svoje kreditne kartice

    Unesite svoje podatke u PayPal račun. Dvije male transakcije bit će izvršene s vaše kartice. Vratite se nazad na PayPal i unesite te dvije transakcije s kodom koji se pojavi na vašem izvodu kreditne kartice. Naplate će biti nadoknađene a vaš račun bit će verificiran.

  • Koliko dugo traje obrada plaćanja s vašom kreditnom karticom?

    Plaćanje se vrši istog momenta ako imate kreditnu/debitnu karticu povezanu s vašim PayPal računom.

Stvaran račun
Otvorite račun i dobit ćete pristup našem širokom asortimanu CFD instrumenata.$25 gotovinskoj bonusa Nije potreban depozit.
*Ovisi o uvjetima
Trgovanje CFD‑ovima uključuje značajan rizik od gubitka. Trgovanje Forexom/CFD-ovima uključuje značajan rizik i postoji mogućnost da izgubite sav uloženi kapital. Morate razumijeti rizike s kojima se nosite.